Loading...

Red Carpet / relaunch stacji

Rebranding stacji Red Carpet w warstwie graficznej był punktem wyjścia do przygotowania nowej strategii programowej kanału. Konsekwentne profilowanie anteny w kierunku kanału popkulturalnego wprowadziliśmy poprzez sformatowanie, przygotowanie i wdrożenie do emisji 7 formatów.

Pierwszy z nich, magazyn „Week” został przygotowany dla widzów, którzy lubią być na bieżąco z najważniejszymi wydarzeniami polskiego i światowego showbiznesu. W cotygodniowym, ponad 20-minutowym programie, poza przeglądem najważniejszych wydarzeń kulturalnych oraz newsami ze świata polskiego i międzynarodowego showbiznesu, zaproponowaliśmy wybrane tematy lifestylowe, które wyróżniły ten format od innych powstałych na rynku programów z „popkulturą na bieżąco”.

Program „Zobacz” – dynamiczna forma i konkretna dawka filmowej oraz serialowej wiedzy. To zdanie, które najlepiej określa program. Ważnym elementem magazynu, wyróżniającym ten format na rynku programów o tematyce filmowej jest prezentacja aktualnych rankingów filmowych, czyli box office.

Tematyka filmowa wprowadzona przez nas na antenę została przedstawiona widzom również w relacjach na żywo z premier kinowych.

Transatlantyk, źródło: Red Carpet / 2019

Nowa oferta programowa obejmowała również dwa cykle biograficzne: „Skąd ja cię znam” i „Ikony”. Pierwszy z nich to seria odkrywająca nieznane kulisy sławy gwiazd, które mają właśnie swoje 5 minut. Postaci, które zaczęły wspinać się na same szczyty popularności, ale których początki kariery mogą wydawać się mgliste. W programie zostały przypomniane ich wcześniejsze dokonania, epizodyczne role czy występy w reklamach. Z kolei „Ikony” to cykl o twórcach, którzy zyskali status kultowych. Nazwiska, które na trwałe zapisały się w historii.

Ostatnie dwa przygotowane przez nas projekty dla Red Carpet to program „Planetarium”, zbiór najciekawszych tematów związanych z gwiazdami w Polsce i na świecie: najnowsze wydarzenia, najlepsze stylizacje, największe wpadki, robiące największe wrażenie metamorfozy oraz „Nie zawsze czerwony dywan”, kolejna seria, dzięki której widzowie mają okazję spotkań z wyjątkowymi, sławnymi ludźmi, których można poznać z innej, bardziej domowej strony. Czerwony dywan to tylko część życia gwiazd, w tym programie widzowie mogą zobaczyć, jakie są z dala od kamer i fotoreporterów.